FaF Camp: 28.-30.10.

4 680

FIT a FRESH campy s Petrou Krajčinovič a jejími hosty jsou víkendy plné ženské energie, lekcí vaření a také sdílení, pohybu, luxusních pokrmů, relaxace a legrace.

🙌Chceme vás poznat osobně. Pojeďte s námi do krásného prostoru Břežanského statku z roku 1850.

👉Užijeme si  Master Class vaření s Petrou Krajčinovič a cvičební lekce se známými a profesionálními lektory. Cvičíme deepwork, body, rabatu, jógu, pilátes a kruhový trénink.

👉Připravíme si FIT a FRESH jídla v rámci Master class – lekcí vaření s Petrou L. Krajčinovič.

👉Čeká nás společný večer s hudbou, sauna, relaxace a procházky v okolí krásného statku Břežany..

👉Prožijeme krásné dny naplněné ženskou energií a legrací.

Vyprodáno

Kategorie:

Reference

Péťu sleduji od začátku, co se začala zajímat o MB. Jela jsem s ním duchu na krevní testy:-)) Nedočkavě jsem čekala na každý její úžasně napsaný příspěvek. I když pak zvolila jiny směr – cestu stravovaní, zůstala jsem s ní. Proto jet na kemp a seznámit se s ní byla výzva. Vlastně mi nešlo o žádný kemp, ale ten její příval energie, který sleduji a nechápu, kde ji bere. Když jsme se potkaly, měla jsem pocit, jako kdybychom se znaly dávno. Tu energii nechápu stále. Jídlo, které vymyslí, miluji pro jjeho ednoduchost a chutnost. To, co jsme ochutnaly na kempu bylo úžasné. Cvičení, které zajistila v podané Olinky Šípkové – topka. Těším se na další setkání s naší dobíječkou!

Hana Drdová

Jak FIT a FRESH Campy fungují?

📍Na místo ubytování se sjíždíme v pátek odpoledne.

📍Ubytování je od 14:30  a první cvičební lekce/ začíná v 17h a následuje první Master Class vaření s Petrou.

📍V sobotu cvičíme s lektorkami dvě dopolední lekce /body, tabatu, kruhový trénink či deep work/ a odpoledne jednu lekci dle výběru. V sobotu a neděli můžete využít sauny.

📍V sobotu proběhne opět Master Class Petry Krajčinovič, připravíme delikátní večeři a snídani na druhý den. A sobotní večer zakončíme diskotékou.

📍V neděli ráno můžete vyrazíme na prohlídku okolí nebo si zacvičit závěrečnou lekci a poté využít masáže a relaxaci v sauně. Končíme společně v neděli po obědě.

📍Také si můžete nechat odborně změřit metabolický věk, zvážit se a zjistit, jak na tom jste se zdravotním stavem. Případně si domluvit schůzku s Petrou Krajčinovič.

📍Cena za ubytování, 5x stravování + 2x Master Class vaření s Petrou a všechny pohybové a rozvojové aktivity je  4 680,- Kč vč. DPH k ubytování zde http://www.statekbrezany.cz